Subject: Teade - Üldplaneeringu eskiisi ja keskkonnamõju strateegilise hindamise aruande eelnõu teine avalik väljapanek
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 19:04:20 +0200

Lugupeetud kooskõlastaja ja koostöö tegija

Edastame teile teavituskirja Viimsi valla haldusterritooriumi
üldplaneeringu eskiislahenduse ning keskkonnamõju ja muude asjakohaste
mõjude strateegilise hindamise aruande eelnõu teise avaliku väljapaneku
kohta

(manusena lisatud digiallkirjastatud teade ja sama teade pdf-is).

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonda e-posti aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  .

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.